Friday 2 March 2012

LELAKI SUNGGUH MACHO BILA


BERWUDUK

Kenapa macho time ambil wuduk? Em lg khusyuk dan tekun gila ambil wuduk tu memang nampak hebat. Muka seolah bercahaya tak payah pakai produk sk2 pun muka memang berseri dengan air wuduknya. Aku memang suka tegok la bila dia orang tengah khusyuk berwuduk satu persatu rukun d lakukan dengan teliti. Suka tengok my bapa,adik2 n c dia(incik love) berwuduk sungguh teliti.






SOLAT

Em kalau kat shopping mall tu surau sempit gila tp ramai juga yg berpusu untuk solat. Aku suka tengok couple yg berhenti ke surau bila waktu solat. Shopping,tengok wayang,pergi makan tapi solat xlupa. Sungguh bagus lelaki macam nie pergi kuar mana2 solat xlupa dan d lengahkan. Masuk je waktu terus bergesa ke surau. Em point nie aku dapat bila aku suka perhatikan c dia solat.

Add caption
LOVING HUSBAND

Food court ALOR STAR- Aku ternampak ada lelaki pegang perut his preggy wife and cakap "kejap tau sy pegi toilet kejap je". Then dia pegang perut wife dia "daddy pegi kejap je tau syg Aiman" (Aiman mungkin nama yg dia plan nk letak bila baby tu d lahir kot) Aku sampai tersengih bila tengok hubby dia buad macam tu so sweet lain dr yg lain. Suami penyayang sungguh macho.






A BOY/MAN WITH LADIES HANDBAG/POUCH

Bawakkan handbag gf,mak n isteri. Aku suka tengok jela tp kalau diri aku sendiri,aku suka carry handbag sendiri. Memang cool la laki bawa handbag partner sebub tak ego untuk bawa bende perempuan. Tak de rasa malu dan ego,so bagi yg xmalu untuk tolong pegangkan ni memang cool la.

Itu je setakat nie..
Aku cari point dr ape yg aku perhatikan dari semua golongan lelaki. Tak semestinya kene badan ketul2 baru macho. Ada je yg rasa badan ketul tu xmacho  aku la yg rasa tu.
Haha.
Macho tu d nilai dr sifat lah pada pandangan aku lain perempuan lain pandangan.





No comments:

Post a Comment